Tworzymy w notatniku plik unnamedsoldier.cfg, a jako treść wstawiamy:
// - POCZĄTEK TRESCI PLIKU
// generated by moh:pa do not modify
//
// Key Bindings
//
unbindall
bind TAB "+scores"
bind ESCAPE "togglemenu"
bind SPACE "+moveup"
bind 1 "useweaponslot 0"
bind 2 "useweaponslot 1"
bind 3 "useweaponslot 2"
bind 0x5B "invprev"
bind 0x5D "invnext"
bind 0x60 "toggleconsole"
bind a "+moveleft"
bind b "bandage"
bind c "+prone"
bind d "+moveright"
bind e "+leanright"
bind f "+use"
bind g "weapdrop"
bind h "callmedic"
bind q "+leanleft"
bind r "reload"
bind s "+back"
bind v "+stand"
bind w "+forward"
bind PAUSE "pause"
bind UPARROW "squad_advance"
bind DOWNARROW "squad_fallback"
bind LEFTARROW "squad_assemble"
bind RIGHTARROW "squad_coverfire"
bind LALT "+playeraim"
bind LCTRL "+movedown"
bind LSHIFT "+speed"
bind F1 "dog"
bind F2 "Give all"
bind F3 "noclip"
bind F4 "Health 100"
bind MOUSE1 "+attackprimary"
bind MOUSE2 "+attacksecondary"
bind MWHEELDOWN "weapprev"
bind MWHEELUP "weapnext"
//
// Cvars
//
seta sensitivity "5.000"
seta g_mission "1"
seta g_missionlevel "1"
seta moho_password ""
seta g_aimtoggle "1"
seta ui_console "1"
//
// Aliases
//
// - KONIEC TRESCI PLIKU
Tak przygotowany plik zapisujemy w katalogu z zainstalowaną grą, w podkatalogu \configs
Od tej pory wciskając podczas gry odpowiednie klawisze funkcyjne, otrzymujemy nastepujące działanie:
F1 = Nieśmiertelność
F2 = Wszystkie bronie i pełno aminucji
F3 = Przenikanie przez ściany
F4 = 100% zdrowia
Wystarczy uruchomić grę z parametrem "+set ui_console 1" (czyli dodać tą sekwencję do skrótu uruchamiającego demo). Wówczas w konsoli zaczynają działać następujące kody:
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach